31 July 2013

{countryside living:} oldschool car exploring distant places


I spent a few days with friends in the countryside. This was time of doing extremely nothing, this photoshoot is the only constructive thing I brought from this short trip. And oh, I almost forgot, there's one more thing - a jar of berries that will turn into delicious ice cream! Enjoy.
*
Spędziłam kilka ostatnich dni na wyjeździe na wieś, ze znajomymi. Był to czas zupełnego nicnierobienia i te zdjęcia to jedyna konstruktywna rzecz, którą wyniosłam z wyjazdu. A, prawie zapomniałam, jest jeszcze jedna rzecz - słoik zebranych przez nas jagód, które zamienię w przepyszne lody!








Szymon bought this car about a month ago. He kept cleaning changing and fixing for the whole time as he's really passionate about it. He managed to end it all before the trip. I must admit I was really scared of it at the beginning, but it's changing with time;)
*
Szymon kupił ten samochód około miesiąc temu. Jako że jest pasjonatem, przez ten czas czyścił, naprawiał i wymieniał. Udało się przed wyjazdem dokończyć wszystkie prace tuż przed wyjazdem. Przyznam, że z początku trochę (fe, bardzo!) się bałam tego cuda, ale już mi przechodzi;)

Have a beautiful day,
Julia

PS: Today I launched a tumblr blog, where I'll be sharing a summary of what I share here. Follow along and let me know if you are on tumblr!
Dziś założyłam bloga na tumblr, gdzie będę publikować skrót tego, co publikuję tutaj. Dajcie znać, czy macie bloga na tej stronie!
  photo pin_zpsbbaa29e4.jpg

24 comments:

  1. these photos are exceptionally beautiful! the lighting is incredible.
    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, I also think evening golden light is the best for pictures;)

      Delete
  2. Pierwsze zdjęcie...jesteś śliczna :) cudowne zdjęcia,bardzo klimatyczne!

    ReplyDelete
  3. so lovely,
    the dandelion,
    charlotte's web,
    the sunlight so golden,
    and you and your friend
    in that fun little red
    car...thank you for this.
    xoxo

    ps...going to visit your
    tumblr...i am artfulfairytales!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's almost a poem about these pictures, thank you my dear! I'll follow your tumblr.

      Delete
  4. Przepiękne zdjęcia w ciepłym klimacie :) Śliczne masz kochana włosy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Do ideału in trochę brakuje, ale dziękuję:)

      Delete
    2. Hehe to teraz ty mnie zawstydziłaś :) Bardzo dziękuje ale to zasługa mojego partnera i przyjaciół naszych którzy robią mi zdjęcia :) Ja odpowiadam za stronę graficzną zdjęć i wizualny wygląd projektu szablonu, bo na tym akurat troszkę jako tako jeszcze się znam :) A zdjęcia Twoje są na prawdę dobre i przykuwają uwagę :) Dlatego dodaję do obserwowanych i polubiłam Twój fan page i na pewno będę wpadać :)

      Delete
    3. Skończyłam już ten kierunek właśnie, teraz zaczynam mgr. na kierunku animator i manager kultury :) Ale ogólnie interesuje się sztuką, a konkretniej grafiką i architekturą wnętrz :)

      Delete
    4. Tak trzyletni licencjat czyli 6 semestrów :) Animator i manager to bardzo pokrewny w sumie kierunek :) A mam wiele pasji jak chyba większość osób o zamiłowaniu artystycznym :) Zwykle jesteśmy dość elastyczni jak pewnie sama wiesz po sobie skoro też masz takie pasje :)

      Delete
  5. jaki klimat! kocham twoje okulary i kocham twoje szorto-majtki w gorszki, które widać na ostatnim zdjęciu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie zawstydzaj mnie, to są zwykłe dżinsowe szorty z wysokim stanem, daleko im do bielizny;p

      Delete
  6. Ja nie wiem jak to się stało, że jeszcze tu nie trafiłam. :) Przepiękne zdjęcia a Twoje profilowe zdjęcie skradło mi serce. Pozdrawiam ciepło

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja z kolei do Ciebie czasem zaglądam;) bardzo mi miło!

      Delete
    2. tak, znam 'the road is home', również podziwiam, chociaż znam krócej niż pozostałe. :)

      Delete
  7. I loveeee your photography. I just found your blog and I love it. Definitely gonna check it more often. <33

    http://bluntlybeautiful.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Love these fun photos! That convertible is amazing. Thanks for sharing! Xo, M&K at brewedtogether.com

    ReplyDelete
  9. Świetny klimat! Uwielbiam takie ciepłe, przesycone słońcem kadry, przypominają mi o beztroskich wakacjach :)

    ReplyDelete
  10. cudowny klimat. ciepłe, radosne, beztroskie zdjęcia.

    ej, czemu komentarz nade mną wyglada podobnie? nie sciagalam, naprawde takie emocje wywolujesz.

    ReplyDelete
  11. Bardzo podoba mi się zdjęcie pajęczyny ♥

    Takie wypady poza metropolię pomagają nieźle naładować akumulatory. Szkoda, że przeważnie kończą się za szybko... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pięć dni jest optymalne, aż się chce coś robić po powrocie;)

      Delete
  12. Ooh Julia you're so pretty! Loved these pictures, funny and sunny, and always so inspired!
    I'm trying to answer your e-mail tomorrow ;)
    <3

    ReplyDelete