3 February 2014

*I'M STARTING A NEW BLOG!*

Hello there, I think it was clearly visible that something is happening with that space... I know I needed something fresh. I've launched a new blog. The topic is changing (a little bit) so I decided to change the address as well.

New theme will be design and sewing. This is what I'm focused on right now and feel that I should develop those skills. I'm starting slowly my own adventure in this field. Keep ypur fingers crossed for me!

There's one sad information for my English speaking readers, the blog won't be translated anymore. I decided to write only in my native language, because I felt limited by the duty of translating. Anyway, I will still be visiting you, my old blog friends! And hope that you'll also be entering my new space from time to time (pictures will be nice, I already prepared a bunch of inspiration posts... And of course I won't loose my abilities to answer in English, so you can always ask!)
Bye!


Cześć, prawdopodobnie już zauważyliście, że ten blog już nie działa tak prężnie jak kiedyś. Wszystko z powodu tego, że od jakiegoś czasu bardziej skupiam się tylko na wybranych dziedzinach. Potrzebowałam więc nowego, świeżego miejsca w sieci. Założyłam więc nowego bloga (no, tak prawdę mówiąc założyłam go jakieś 5 lat temu, więc wracam na stary adres;)).

Nowym tematem będzie dizajn (nie lubię tego słowa, ale 'projektowanie' jest zbyt ogólne) i szycie. Temu właśnie poświęcam ostatnio najwięcej wolnego czasu.

Jest jedna ważna informacja, blog będzie prowadzony tylko po Polsku. Tłumaczenie notek zaczęło mnie męczyć i wiem, że ograniczało wypowiedzi. Na nowym blogu planuję pisać więcej od siebie.
Wciąż walczę z szablonem, ale myślę, że już jest na tyle czytelny, że mogę Was zaprosić! Mam nadzieję, że będziecie czasem zaglądać (nawet jeśli nie szyjecie, na łamach bloga będę Was do tego często gęsto namawiać!;p). Obserwujcie lub nie, na razie liczę na Wasze komentarze odnoście szablonu (tak, grafika też powoli zaczyna mnie wciągać!) 
Do zobaczenia!


3 comments:

  1. Chciałam skomentować Twój nowy blog, ale weryfikacja obrazkowa mi się nie przesuwa, przez to nie mogę wpisać kodu :( Chciałam tylko Ci powiedzieć, że podziwiam Twoje zdolności krawieckie, piękna bluzka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdolności nie ma, za to chęci są, a to ważniejsze.
      Dzięki że powiedziałaś to o weryfikacji, nie miałam pojęcia, że takowa istnieje. Już wyłączona;)

      Delete
  2. Wish you good luck with your new blog! :) I'm sure it's going to be great! Sad with the language, but I underestand...of course! :) I'll visit your new blog anyways... Best wishes!

    ReplyDelete