15 September 2013

{To do list:} Ten before Twenty

 Today is my 19th birthday. As you might or might not know, I'm a to-do-list person. I though about a short list of things I want to do before I turn 20. And just because it's my day today, I share the picture prom my private life I'd probably never share:
*
Dziś moje dziewiętnaste urodziny. Jak wiecie (lub jak nie wiecie) jestem osobą żyjącą według list. Wymyśliłam więc sobie, że spiszę krótką listę rzeczy do zrobienia zanim skończę 20 lat (co by nie mówić, to jakiś przełom!). I tylko dlatego, że dziś jest mój dzień, pokażę Wam zdjęcie z bardziej prywatnego albumu, które lubię i którego pewnie nigdy nie pokazałabym na blogu:


10 before 20:
1. Design and sew a dress. (Again? Booooring.)
2. Learn one Shakira/Beyonce dance. (Always wanted, now I have an occasion to say it in public and motivation to learn!)
3. Visit four new places in Poland. (I should know my country better, right?)
4. Make a short movie. (Because I start to like this stuff!)
5. Do charity stuff.
6. Visit an old friend.
7. Take part in a photography challenge. (Never did it before.)
8. Practise calligraphy and learn new fonts.
9. Try coffe art. (Although I don't drink coffee, everyone in my house would love to drink one with pretty pattern on top every morning!)
10. Start to learn a new language.
*
1. Zaprojektuj i uszyj sukienkę. (Znoooowu?)
2. Naucz się jednego układu z teledysków Shakiry/Beyonce. (Po prostu zawsze chciałam! Teraz powiedziałam to publicznie i mam motywację)
3. Odwiedź 4 nowe miejsca w Polsce. (Muszę lepiej znać swój kraj)
4. Nakręć krótki film. (Bo coraz bardziej mi się to podoba)
5. Rób rzeczy charytatywn(i)e.
6. Odwiedź starego znajomego.
7. Weź udział w fotograficznym wyzwaniu. (Jeszcze tego nie robiłam, aż wstyd)
8. Ćwicz kaligrafię i naucz się nowych czcionek.
9. Pobaw się w malowanie na kawie (Wiecie, spienione mleko i te sprawy. Sama raczej nie pijam kawy, ale domownicy na pewno się ucieszą, że będę im robić taką ładną!)
10. Zacznij uczyć się nowego języka.

As you see, there's nothing crazy. I give myself time till my 20th birthday, exactly 15. September 2014.

10 comments:

  1. Powodzenia w realizacji listy! Sama mam cały zeszyt takich zadań, ale które mam zrobić przez całe życie, co nie zmienia faktu, że wyznaczenie sobie tak krótkiego terminu jest bardzo motywujace.

    ReplyDelete
  2. sto lat, piękna! uwielbiam to zdjęcie i bardzo się cieszę, że umieściłaś je na blogu - tworzycie taką piękną parę :D. też mam w planach taką listę, z tym że rzeczy do zrobienia przed 22, ale mam jeszcze czasu do urodzin :)
    czekam na fotograficzne wyzwanie, bo też marzy mi się udział!

    ReplyDelete
  3. 100 lat Kochana i trzymam kciuki za listę:)
    Asia

    ReplyDelete
  4. Happy Birthday! My birthday is 14 September- This is a Beautiful time of year here in Colorado, USA. I really like your blog, you often show the beauty in simplicity, which I appreciate too. Keep it up!

    Anna Emelia

    ReplyDelete
  5. Spóźnione 100 lat, nie zdążyłam wrócić przed północą. :) Obyś spełniła jak najwięcej z tych podpunktów, z całego serducha trzymam za Ciebie kciuki :)

    ReplyDelete
  6. Wszystkiego najpiekniejszego.

    jesteś na pewno niezwykłą osobą. większość punktów z tej listy to nie są typowe marzenia 19 latki. z całego serduszka - Powodzenia

    ReplyDelete
  7. Even if your birthday was a few days ago, happy birthday!
    Love your list, I have some similar things on mine :)
    Why not learning German? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ach wenn du schon so lange Deutsch lernst, müsstest du mich verstehen, nicht? ;)
      Great that you learn so many languages. I only speak German, English, a Little bit Italien and a few words Polish (well, but I can't read them - that's very difficult for me ;)

      Delete
  8. Ooh happy belated birthday dear Julia!
    (Mine was on the 24th ;) )
    <3

    ReplyDelete